Monday, May 31, 2010

convo @ uitm


assalamualaikum..

harini kan..aku banyak tidooo..:) balik keje awal..pastu tido..esok cuti nk pegi open day kolej yg bakal aku masuk..lepas maghrib..danny suh temankan dia tido..since mama dia tgh sibuk kt dapur..aku baring je sebelah je..nyaris2 nak tido jugak..and sekarang dah mengantuk nak TIDO..haha..

sunday 30 mei 2010.
awal pagi mak aku kejutkan dr tido..ajak pegi convo kamarul..ikut plan aku tak pergi..tpiii....last2 pgi jugak..takpe2..berkobar2 aku nk study balik ni..:)..nk3 pulak insyaallah nnt aku akan konvo kat tempat yg sama dengan kamarul.:)tp tahun ble belum sure..

my beloved brother..:) congrats abang!..aha

this is from me... ekin skrg ni kedekut sikit..nah kau bunga kecik :)
dulu convo dip dah dpt bear kann..


mak,kamarul,kak tini and abah..

"laaa...abah duk pandang apa tuu..?
"

graduanss with their parent :) ngee..


hik3..makcik gemuk ni pon ade..:D

sis tini~ future SIL

the parent <3

sekali lagi berbanyak tahniah ye abang! :)
moga lepas ini ke peringkat yg lebih tinggi lagi..

p/s ;teruja benar aku melihatnya..:D

cuba kau bayangkann...beberapa tahun lagii...

"penerima anugerah naib canselor, Wan Norashikin bt Mohamed, KELAS PERTAMA.."(with *** belakang my name tuh)

hik3..berangan lebih ye makcikk..:D


3 comments:

Anonymous said...

tahniah!

The Hetzel said...

congratsssss!!!! sronoknya dah grad!!

ekin said...

thank you 2!
-from my brother :)