Monday, October 4, 2010

kenapa..?

assalamualaikum..

kesedihan bertambah..bile aku dah dpt result for listening test..12/15..semua pon kesalahan bongok..:( dah elok2 betul aku pegi tukar jawapan..kalau tak aku boleh dpt 14 kot.yg satu tu mmg serious aku tak dengar..

like wanna cry cry cry!!!!dah lah asthma tak elok2 + demam lagi..test CTU lagii..acc test lah paling penting...bila tak sihat macam ni..mmg mood nak study tu susah la nak dtg..taknak lah result acc pon down macam MGT ngan ACC..huuuu :'( aku sedeyhh..sbb aku nk masuk section 1 lagi sem depan..ak taknak tukar sectionn !! kalau boleh aku nk semua section 1 tak berubah..mereka oxigent aku kat bangi ni.. :( ..mmg la still A tapi kalau A- je..mana nak dapat dekan???? ha ekinn !! please la wake up!! ikut lah stylee kawan2 kesayangan ekin studyy !!! tolakk tepi semua masalah luarannn..ini time study...student takyah banyak pikir masalah luarr.!!!

tolonglahh.aku nak sihatt !!! aku nk study gila2..cover balik yg terlepas tu.. kesilapan bongokk aku !! :"(

tolong lahhh .. masalah lain2 tu .. pegi jauh2 sekejap.. smpai lepas final pon jadi lahhh.. takde masa aku nak layan masalah lainn.. :(

aku tak suka lahh bila aku down macam ni.. tapi badan aku sendiri tak kuat nak lawan..
pasal mulut2 org..biarlahhh... tolong lah ekin..jangan ambik kesahh !

No comments: