Sunday, October 17, 2010

ku ada kamu!

assalamualaikum..

nak tahu tak? masa farewell dengan sir dalam class bel haritu..2 of us diminta untuk sing a song kat depan..first,ariff nyanyi..suara dia sangat....awesome!! mmg terpegun..bak kata sir.."ade one of girl in this class yg dah cair dgn u,ariff" hahaha..i know it..! bila tgk budak2 perempuan..haha..boleh tahu dah siapa..tapi sayangnya..ariff tu dah ade girlfriend..haha..kantoi dating depan hostel..haha..

okay,next tahu tak siapa yang kena nyanyi...eeii..aku lahh..haha..tak tahu lah apsal classmate duk ckp kat sir " ekin,sir! " aku malu..aku taknak..tapi bila sir cakap..emm.tak boleh nk tolak..haha..tapi aku nervous..ak malu..aku bisik kat arif.."nk nyanyi lagu apee" haha..aku bukak folder music kat phone aku..first song yg kuar..lagu "ku ada kamu - adira af8 " terus aku sambung bisik kat arif " lagu ni boleh" thenn diorg kata bolehh..aku pegi depan..malu2..gelak2..aku cakap " aku nervous" tangan aku shacking..haha..sejak bila aku jadi pemalu..haha.. okay..mana tak malu..can u imagine..berdiri depan class and classmates semua tgh pandang and diorg with camera n phone da ready nk record..fuhh..gila tak nervous..aku gelakk je...and start nyanyi..tp dalam 2 baris je..aku dah tak ingat lyrics..padahal ak hafal kot lagu ni..haha...suara terketar2..hahahaha...mmg kelakar lahh...malu..tapi takpe lahh..satu perkara yg aku boleh tinggalkan sbg kenangan dlam section 1.. :) ahaha positive !

tapi dgr balik..mmg touching lah lagu ni..sbb section 1 lah sinar hidup aku dlm sem 1 ni..and aku always ade diorg...aku macam nk nangis bila time aku nyanyi..Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu..and diorg sambung ramai2 part ada kamu...! sukaa and terharu.. :')

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman

Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu

andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

walaupun lepas tu..aku asyik kena ejek ngan bayu,bota,khai and lain2..sbb menyanyi dgn gigil and poyo..haha..aku tak ambik hati..sbb mmg betul pun..aku shacking..haha..tu lah sape suruh sebut nama aku dekat sir..hhaha


S . A . H . A . B . A . T :)

No comments: