Wednesday, October 13, 2010

pelbagai rasa

assalamualaikum...

minggu ni minggu terakhir class..next week lah start study week n next dah final..
takut n resah untuk final !
sedih untuk tinggalkan section 1..emm yeah maybe next boleh jadi 1 section lagi tpi kita tak tahu...jodoh n ajal tuhan yg tentukan..semua mesti tak jadi sama..:(
bila last class CTU and MAT semalam..tak tahulah nape sedih gilaa..lecturer2 section semua terbaik...gonna miss them..:'(

sekarang tak ada crisis yang melanda tpi cuma sedikit perubahan yg aku buat dlm hubungan persahabatan aku.. cuma untuk bagi aku masa bertenang..legaa..fikiran aku sendiri berkecamuk..aku tak sampai hati..tpi sekurang2nya mereka belajar.. bila aku dah tak ada..
mereka mesti tahu aku sayang sangat diorg.. mesti diorg paham apa yang aku buat..harap2 diorg tak fikir aku yg bukan2..

saat2 aku 'susah dlm pergolakkan emosi sendiri' ni..luckily..aku ada kawan2 penguat semangat.. mugkin diorg tak tahu apa yg aku rasa dalam hati..tpi diorg betul2 buat aku happy..itu yg pasti...

dtg bangi ni mmg banyak ajar aku perjalanan kehidupan... aku sedar aku sekarang dah bertambah sabar, tak cepatt nk marah..jumpa kawan2 yg betul2 memahami..bukan kat banting dulu takde kawan2 yg memahami..ada..aku tak lupa jugak diorg...

thankss gila-gila kat family section 1 cz sayang aku macammane aku sayang korang....
tak tertinggal sorang pon dalam section 1..aku sayang semua...:)
boleh tak ak nk listkan name diorg ..haha.. to : erni,bubu,tika,manda,ainaa,syira,shikin,hajar,bayu,khai,elvin,syuk,abe,bote,boboy,neil,remy, aiman,zul,hafiz,baby,arif, and bear.
good luck for final !!
:)

*for da first time in my life..aku main futsal...also with section 1!! seronok rupanya rebut bola..haha

No comments: