Sunday, October 17, 2010

sebab dan punca !


assalamualaikum..

awal pagi dah gerak balik bangi..even test HBU pukul 2 pm..smpai bangi jumpa khai,eka,bote n boboy dulu..pergi warta then pegi breakfast..chitchat..next, berpisah,khai ade urusan n aku antar eka ke ktm..eka nk balik kapar.since dia dah rindu omak dio..hehe.aku pon naik bilik sementara tunggu pukul 2..chitchat ngan roomates..amik test..take 30 minutes dlm hall..hantar roomates balik hostel...and aku terus balik banting..

kenapa eh..aku sendiri tertanya2..aku terus balik banting..without tunggu dulu kat hostel smpai hilang letih ke ape.. yg aku tahu dalam hati aku, aku sedih..sedih sebab apa aku belum tahu..

smpai rumah having lunch..chitchat dengan kak jue..tengok tv,,ade cite sembilu tapi tak berapa nak masuk..andd ak tertido..satu fakta..aku benci bila aku tertdo diwaktu siang..ak tak suka tido siang..sbb bila aku bangun.aku akan letih sgt...besties aku kat hostel tahu fakta ni..ehe..bila bangun baru teringat nk msg eka,nak tanya dah sampai rumah ke belum..msg as..and dia stuck dlm train otw balik bangi dri midvalley..pelik yekk...aku antar diorg pegi hostel tak cakap pun nk pegi mid ke ape.tau2 dah stuck dlm train..emm.takpe lahh..last minutes plann kot..hehe..

texting eka..and aku dah tau apa sebab aku sedih dari balik tadi..emm..hanya eka je yang tahu...thankss eka ! sensitivity in friendship !!..


saya kawan dia okay!
saya ada kawan baik..tapi skrg dia ada comitment lain.. dulu dia tak penah kecewakan saya bila saya perlukan dia..sekarang ??..emm.. tapi saya kena positive..saya ni kawan dia sahaja.. comitment dia tu lebih penting untuk masa depan dia.. tapi saya tahu dia tak lupakan saya sebagai kawan dia.. nnt bila dia tak sibuk mesti dia dtg..

kan eka??? :))
positive tak saya??haha..
saya tahu kawan saya tu tak suka kalau saya fikir negative pasal dia..
kan kawan ? haha

No comments: