Monday, October 4, 2010

test , sakit , and teman !

assalamualaikum...

last weekend,aku ada test..MAT112 and MGT162.. emm..tak tahu lah nak kata..masa buat math tu aku rasa macam boleh jawab je..tapi tadi dapat result for math tu..sedih gilaa..sbb mark aku down..even still A..tapi sedeyh kot..kalau boleh,makin lama kita kat sini mst la kita nak improve kan..sedihh gila...skrg ni aku nk tunggu result MGT..semalam masa jawab MGT..semua pon aku boleh jawab..tapi mungkin susah la nk dapat fullmark.. sebab aku tak byk letak example..aku mmg agak slow lah kalau essay2 ni..huhu.. :( aku lagi tercabar bila aku dgr dar lecturer math, my close friends dapat 100 mark..diorg lelaki pon boleh dpt fullmark..salunya pompuan lebih sikit dr lelaki..huhu.. mmg aku akui dlm section aku mmg ramai budak2 pandai..tu yg rasa nak berlumba2 nk dpt fullmark..hopefully test ACC next week aku boleh jawab and kekalkan result macam TEST 1 dulu..mmg aku kena struggle this week..

last week mmg packed dgn test..selasa,rabu,khamis lepas aku ade grammar test,listening test,and speaking test...
aku tak boleh nak predict macam mana mark aku nnt..masa listening tu aku rasa aku ada salah spelling..masa speaking test tu okay lahh..dpt team members pon mmg teror2..syira,aiman and zul..tapi aku rasa aku macam kurang idea..ktrg mmg banyak bercakap dlm discusssion tu..tapi bila fikir2 blik kitrg juz emphasize on a few topics je..

hari ni pulak sepatutnya aku ada hafazan utk subject CTU..tp class cancel,ustaz on leave..he just married ! tapi nasib baik class cancel..aku tak sihat hari ni..demam,asthma,batuk semua lahhh..sakit gila badan2 aku..pagi tadi mmg tak larat nk pgi class tapi aku fikir balik..rugi kalau tak gi class..so, aku pgi jugak..tapi banyak baring kat atas meja je..balik je class pgi lunch ngan classmate..then balik bilik..tiqa bagi makan ubat..:)

if talking about friends...
i just wanna say..
aku bersyukur kat sini ramai kawan2 yg sayang aku..masa aku ad masalah..call je..skjp je bantuan dtg..huhu.alhamdulillah..kalau ade salahfaham pon kitrg sedaya upaya repair balik.. :))

No comments: