Sunday, December 5, 2010

selamat ulang tahun !!


assalamualaikum...
happy birthday to me !!

syukur alhamdulillah..akhirnya sampai juga umur 21..penantian setahun..camni la setiap tahun,hujung tahun baru cukup umur...hehe..takpe takpe..always young..

bersyukur masih diberi waktu untuk bernafas,bercakap,berjalan,makan dan segala-gala boleh dilakukan dengan sempurna [ kira sempurna la kan..jalan tanpa tongkat,makan pakai tangan..] hee..:)..masih ade family tercinta, sahabat tersayang...mereka sangaattt awesome !! terlalu hebat buat aku.. :))

terima kasih banyak family n sahabat yang tak lupa wish and doakan yg terbaik untuk ulang tahun yang ke duapuluhsatu ni..thru sms,phone call,facebook and face to face wishes..appreciate sangatt..lagi terima kasihh pada yang nyanyi lagu birthday untuk aku..heee...sukasukaa!!bila jawab phone dengar lagu birthday..haha...lagi-lagi terima kasih to besties yang sama celebrate mybirthday,fara,eja n faiqah..lagi-lagi-lagi terima kasih kat mak abah yang bg duit suh celebrate birthday sendiri kat luar..haha...sounds funny kan..tak celebrate kat umah sbb takde sapesape kat rumah..abang2 suma takde..haha..

nak cake macam ni boleh ?
:))

inshaAllah will update bout celebration with besties !
serba sederhana..:)

2 comments:

Farihah Ahmad said...

HB :) eh dah belated ke ape?

hambaMu said...

haha..thankss.
lupa nk mention date..
5th dec..
belated la jugak..:)