Sunday, November 28, 2010

kata- kata

assalamualaikum..

hampir tido tapi tak puas bila tak online dulu..huhu

aku taksuka kecewa dengan seorang ni...
cukup lah aku bg tau yang aku kecewa dengan dia.


wonder * ada satu malam my ex and my another ex..call me..bertanya khabar..di malam yang sama..
malam itu bukan birthday bukan anniversary..appreciate it.. mereka masih ingat aku..kami tak penah gaduh.. kami mmg boleh jadi kawan balik..

lagi 12hari genap setahun aku single..adakah masih terus single untuk tahun seterusnya..? jawapannya Ya,mungkin.. aku pnyai matlamat sendiri..aku belum mahu cinta sesama manusia buat masa ni..walaupun aku cume remaja biasa.aku belum mahu... mengejar cinta illahi lebih penting..belajar baiki kehidupan supaya jadi hambaNya yg lebih baik :)

result semester lepas lagi 11 hari ! Allah je yang tahu perasaan aku ni..tapi tkpe lah..aku nekad utk jadi student yang lebih baik semester depan :)
no more outting after class !!!inshaAllah ! :)


5 comments:

Farihah Ahmad said...

ur ex and another ex. bunyik sedap je. hahak!! anyway, good luck yehh :)

Sca Ndx said...

good luck for ur result :)

hambaMu said...

farihah : haha..sedap ek..try use it..haha..
TQ2!

hambaMu said...

sca Ndx : thanks2..Allah sahaja yang membalasnya :)

Unknown said...

izin guna petikan dari cerita amin dan wani sikit.