Thursday, November 11, 2010

sedih dan letih

assalamualaikum.

habis sudah semester one..sekarang bermulalah semester break...:P
today last paper ..paper management..alhamdulillah..
soalan tahap boleh jawab lah.. nak kate senang sangat tu bunyi cam bongkak pulak..haha
habis paper tadi..berbowling dgn geng.. as usual..eka,as,bayu,khai ,bote n elvin..unluckily elvin tak dpt join bowling pon..his aunti fetch him..nk balik ampang dahh..:(..
after bowling, da guys minum coolblog n kitrg pgi makan kat station kopitiam..laparr.hahah..
chitchat sikit then balik..

aku nk eka nk kena checkout before 6pm..aku balik dah pukul 5.. naik atas packing semua barang n susun dlm keta.. mak aihh.. baru aku sedar banyak betul barang aku kat bilik tu..eventho last week dah bawak balik separuh..4 trip naik turun level 4..kuruss den..haha.. aku balik ngan eka..anta eka balik kapar..then balik banting..warghh dah sampai rumah kena kemas barang dari dlm keta pulak..bila dapat rest baru rasa letih.. letih sangat..."__"

plan for this sem break..??? ntah2.. sekarang belum boleh fikir..tp wanna do something earn money.. oh money! i need you.. haha.. macam desperate benar da si ekin ni..haha..ya lorr..mesti lahh..money itu agak penting nowaday kan..setuju?

on this 21st ,shikin my classmate..nak kawen..! and sekarang we all tgh discuss convoi pergi shikin's weds..huhu..mst bestt..

nak type panjang2..tp mata dah tak larat...-.-
till then yea..
no picture - as usual
this blog boring rite..
ade masa nnt aku upgrade k..
papai..tdo time..
assalamualaikum..
:)

No comments: