Tuesday, November 9, 2010

satu rasa

assalamulaikum...

esok..pulang ke bangi..khamis paper last final exam utk semester satu..huh..takut..
malam tadi mimpi ngeri..dpt result tpi FAILED.argggghh..takut..:'( takmo2...
sesungguhnya mimpi itu mainan tidur..ehe,,dan-dan lah pulak...

esok n khamis lah hari terakhir duduk kat bilik A395..sedih jugak.walaupon bilik tu tak seharmoni mana..bilik tu lah jadi bilik aku paling lama aku bertahan selain bilik2 kat rumah aku..katil tepi dinding,bedsheet hijau gambo butang colourful,bantal setoberi kembar 4 pasti dirindui..huhu..

hubungan dengan sahabat2 baik kat banting kembali pulih..kembali bertiga..ekin,fara serta eja..saling memaafkan dosa n slah silap..tiada lagi yg perlu dimusuhkan...semua pon dh jadi lebih dwasa..hubungan sesama manusia harus diperbaiki sementara hidup..kan..

tadi aku melawat sekolah bekas tempat aku bekerja sebelum ni..pra sekolah skkb..alhamdulillah..budak2 ingat lagi kat aku..bahagianya bila dgr teriakkan ' CIKGU SHIKIN' ..
sebak rasanya bila mereka berkerumun minta salam..yg terakhir..aku panggil nama hadi..murid kesayangan ku dulu..dia berlari n peluk aku smpai aku terjatuh..aku tak kisah..aku suka..lepas rindu..sambung borak2 dengan cikgu sufi..balik semua berkerumun lagi..wahh macam artis dah rasanya smua berebut2 minta salam..aku sayangg mereka..! :)

rinduuu dekat kawan2 bangi..:( ..takpe esok dah jumpa lagiii..walaupon sekejap..
rinduuu dekat satu orang kawan ni.. siapakah..jeng3.. haha

No comments: