Sunday, January 17, 2010

bersukaria menghiburhati

hye n hallo..

ehem2..hari ini aku pegi bermovie dgn fara,faiqah n kak dayah[fara's friend]..ala tgk cerita yg sume org kat fb kecoh-kecoh tu...tu yang teringin sgt nk pegi tgk tuh..ADNAN SEMPIT...hahaha..cerita die sebenarnye takdelah best sgt (ceyh..poyo...td dlm cinema sore gelak aku je yg berkumandang..haha).takdelah....citer tu kelakar tapi jalan citer die yg tak bape best..banyak citer trgantung..(haih..pandai2 je aku kritik flem org..keh3)..


aku bagi 2 1/2 star!..cukup?

hari jumaat hari tu,temankan fara pegi karaoke + dinner..karaoke ngan bos-bos fara kot..
and without any plan..tetiba lak boleh dinner ngan Dia..ouhh..tapi kitrg tak banyak cakap pon..aku lagi banyak cakap dengan fara n kawan dia..haih..tapi sekejap je la..diorg tak join pon karaoke ngan dipsol's staff tu...

esok nak pergi KL..ade sesuatu perlu diuruskan..baik rehat dulu...

No comments: