Sunday, January 10, 2010

ceritera kerinduan

dulu..aku pernah kenal n agak rapat dengan orang nih...pernah berjumpa dalam 2 atau 3 kali..aku gelarkan die bestfriendforevereverafter..haha.persahabatan tak lama..seronok kawan dengan dia..
dia baik..bg aku lah..setiap kali nak mintak sesuatu pendapat mst mesej dia..dia,kalau tang bagi pendapat nih..mmg lah...aku suke..mmg panjang lebar pengisian die..hehe...tapi tak tahu lah kenapa sejak beberapa bulan ni..jarang sangat mesej ngan dia..tadi siang..tetiba pulak rindu kat dia.. beranikan diri je mesej die..n hampa..he didnt reply..kenapa ya?rasanya kali terakhir beberapa bulan lepas okey je..oo ye..baru aku teringat..last mesej aku bertanyakan kabar kawan baik dia yang juga kenalan aku..haih..pelik ya..teringat pulak lagi satu time new year.aku wish thru msg..dia pon tak reply..:( puas perah otak apa kesalahan aku pada dia..andd dia invisible @ym...

kenapa?kenapa?kenapa?kenapa?kenapa?kenapa?kenapa?kenapa?

No comments: