Wednesday, January 20, 2010

keletihan kebiasaan


hye and hallo

hari ini 2nd day as ppm...fuhhh..penat tak terkata..imagine..ppm lain buat kerja 7.30 - 4.30..aku 7.00 - 2.30...suke dapat balik awal..tapi waktu tu singkat..so kena kerja tanpa henti..walaupun..kaki dah tak tahan sgt..emm..okeylah..aku bg clue sket..aku kerja dengan kanak2..korang da boleh agak kot apa aku buat..hihi...

tahu tak aku dah lama tak bangun pukul 6 pagi..salunye kalau awal pon..6.30..time skola bangun 6.20..time kerja lama bangun 6.30..tapi kali ni...warghhh..buat masa ni mmg belum ade problem..sbb baru bape ari..risau jugak kalau lama2 nnt aku boleh terlajak tido..dah la tempat tu 1/2 jam dr umah aku...hopefully tidak akan berlaku semua itu!!

mata dah mengantuk sgt..tapi temankan fara,faiqah n her mom..ke suatu tempat..seronok la mama dia..sporting sgt..~i like!!but i still love my mom jugak...keh3..

eh..bukan my mom sahaja..i love my parent so big much...!!thanks abah belanja minyak keta untk this week~!

apa aku merapu nih?..lantak!

No comments: