Tuesday, January 12, 2010

merepek


gambar hiasan sahaja
hye and hallo..

eyh...petang tadi aku pergi makan chocolate sundae kat mcdonald and afta that burger...aduhhh..
diet aku dah jeling-jeling kat aku...tak disiplin langsung..hahha...petang tadi fara kata malam ni nak pergi funfair lagik...tp bile call...jeng3..tido kot..takpelah..rest banyak2 k..andd..just wanna share..i got an interview...againnn..this time kat north port,klang...tak rasa nk pergi pon...and its supposed be tadi..tp aku tanak pegi..so they call me to come tomorrow..ouhh..idw laa...tapi tak sampai hati nak cakap kat die yg aku taknak pegi..ehmmm..bile nk berani menolak ni?...andd Dia call td..berani betol..dah lah semalam buat aku marah.arini call buat macam takde benda berlaku semalam..huhh..tapi aku pon tak reti nak marah dia..hahaa...

No comments: