Wednesday, January 27, 2010

ekin sayang awak :)


hye and haloo...

title bukan main lagi ye..ditujukan kepada umum..hahaha..sengaja pulak rasa nak sayang semua orang hari ni...hihi..geli hati pulak..ekin ni mmg tak betol sket..kejap2 gundah gulana kejap2 happy je...hehe..layann je la...menurut kajian [ceyh tak tahu la kajian sape..tapi mmg penah dengar la..hehe...] if kita sayang orang..orang lain sayang kite lebeyh...and kalau kita sayang orang..insyaallah hidup kita bahagia ..ngeeee..

ramai la manusia dalam dunia ni yang aku sayang....tak tersebut...first!!! ofcuz la my abah n my mak kan...
sape tak sayang mak abah kite kan...punca pendapatan tuh..hehe..ala bukan sayang pasal tu je..pasal diorg tu my parent la..sebab kita sayang parent kita??tak terkata la...mesti u guys pon taw kan..

second!! siblings~including in law la kan..:)..aku mmg family's girl..jangan la sekali2 talking bad bout my family...tak suke tau..huh...same la kan...u guys pon same as me la kan..sape suke org kutuk2 family kite..isnt it?

third!!macam tak sampai hati je nak letak die as yg ketiga..ehmmm..OKAY..jangan kire third...kira same level ngan sibling aku.. FARAH FASEHAH MOHD RAHMAN..we're closed since 16 yrs old..andd
anda tahu tak? saya akan fikir pasal dia lebih dari boyfriend saya.. betul ! resahnya hati aku kalau dia merajuk ataupun takde mood... boleh migrain taw dak~walaupon aku takde migrain..hehe

and next...semua la orang yg rapat or pernah rapat.....my exs jugak..sayang la jugak even dah takde ape2 kan..cousins,aunties,uncles,exclassmates,former officesmates...(
banyak office tuh.keh3),students eh pupils lah..hehe...and ramai lagi

eh!!!!LUPE! DiyaDanyDaniaMandaSyamil...tak patut betul acu nih..hehe...
sayang sangat dengan mereka...

ekin sayang awak semua....



antara yang disayangi..haha

No comments: