Sunday, January 10, 2010

tenthjanuarytwentyten

disinilah aku hari ini~

hye and hallo

hari ni 10012010 ..ntah ape yang tak kena dgn hari ni..macam-macam benda jadi serba tak kena..
phewwwww..kalau boleh taknak mengeluh dahh..start semalam.aku dah agak busy meng-arrange perihal2 family day..hermm terasa diri aku dah dewasa..jadi salah seorg a.j.k family..kalau dulu aku cume ikut-ikut sahaja family day nih..tapi sekarang antara orang yg sibuk jugak la..walaupun ke-busy-an belum bermula..haih...merepek..

disebabkan aku tadi tengah sibuk survey2 tempat yang seswai tuk fam.day,aku tak dpt nak bg fokus sepenuhnya pada msg..so aku hanya mrepek shj pada sape2 yang tgh msg ngan aku..dalam tak sedar die dah merajuk..adehhh..lemah betul aku ngan org merajuk nih..bukan ape..dahlah terang2 aku nih tak pandai memujuk..ditambah dengan fokus survey-ing yang dah semakin hilang..grrrr...ikut hati mmg nak biarkan aje orng yang merajuk tuh..tapi bile nak sambung buat keje je tak sedap hati pulak..haishhh..pujuk je lah dulu..call beberapa kali..tunggu sampai die dah mula ketawa baru lah boleh buat keja balik...:)

belum pon selesai kerja2 aku.makcik aku call suh datang rumah die pasal ayah ngah n family ade.then go there..cakap-cakap n cerita-cerita.solat asar reramai then sume aunties n uncles nk pergi ziarah kubur..kitrg yang muda belia pon hambik kesempatan pergi ke pantai favourite.pantai kelanang..around half an hour je kat situ amek gambo [pictures uploaded @ fb] pastu balik.eh..1 more thing..met azhary there..dia ngan alan n ade sorg pompuan..myb girlf die..okeh.

balik rumah makcik aku,bercakap-cakap lagi..smpailah ayah ngah n family nak balik da..baru la kitorg sume balik rumah memasing..

No comments: