Monday, January 18, 2010

pencuri..!! pencuri...!!

hye n hello

fuhhh..berdegup kencang sgt jantung aku tadi..pagi tadi aku pergi KL..temankan kawan aku...
bile dah habis je urusan kawan aku tuh..kitorg pon..berlenggang kangkung la berjalan ke arah destinasi yang lagi satu..kitorg kat jalan TAR kalau tak silap...tetiba je dgr bunyi honn keta..pasrtu dengar org jerit 'KEJAR..KEJAR..!!'..then terdengar pulak sore pompuan yg jaraknye tak bape jauh dari aku...'PENCURI..!!!PENCURI..!!!'..nyaringgg sgt sore pompuan cina tuh..rupanya die kena ragut..aku tengok je peragut tu lari..tak berani la aku nak tolong kejar..mostly lelaki yg tolong kejar peragut tu..anak mata aku bergerak mengikut arah peragut tu lari...sampai tertangkap..akhirnya..tapi aku terkaku la kejap...selalunye tgk benda2 macam tuh kat tv je.. this time..LIVE ! depan mata beb!!aku yg jadi berdebar2..first pasal dengar org jerit2...pastu nampak orang ,i mean peragut tu kena bantai cukup2...walaupun aku geram jugak kat peragut tu pasal meragut..tapi aku tak sampai hati sangat tengok org kena pukul teruk macamtuh...bukan peragut je la..sape2 kena pukul even org kena hukum ngan bapak die pon aku tak sampai hati nak tengok..huhu..kesiannn la..tapi mmg septutnye diorg tu di bagi pengajaran kan..huhu..pengalaman tak dapat dilupakan la agaknye nih..180110..

eh talkingbout january 18th, today is my ex bestfriend's birthday...even now u r only my ex besties..i still wish u a very2 happy 23rd birthday ...ouchhh sudah tua ya...berubahlah menjadi lebih matang...mungkin takde jodoh kita nak jadi kawan baik selamanya..aku tak lupa jasa-jasa kau..walau ape pon yg kau da buat kat aku..walau ape pon kau dah cerita kat org pasal aku..aku maafkan kau.cume kita tak mungkin bersatu semula sebagai kawan baik..moga kau berbahagia dengan kehidupan kau sekarang..ameeen

andd..esok aku akan start bekerja balik...laaaa,,kejap je rehat kat rumah dah dpt keje balik..nak rehat lagi....!!haha..andd utk smpai ke tempat tu mengambil masa selama lebih kurang 20 mint ye tuan2 dan puan2..sudahlah kena awal..kena menghadap jamm lagi hari2..ya Allah,kuatkan lah hati aku ni...ameen..

malam ni nak kena tido awal..macammane ni..farm tak harvest lagi...cafeworld pon tak serve !!!!!
tolooongg~~

No comments: