Monday, May 9, 2011

bertiga..


Assalamualaikum..


mulakan hari ni dengan breakfast with farah.. dia belanja.. lama gila tak breakfast kat bantingg.. :)
and visit eja.. seriously im shocked.. bila eja bgtahu ..dia dah resign.. just because dia sakit berbulan2.. plus die baru ke discharge dr ward semalam.. langsung tak bgtau.. okay . takpe mybe dia ada reason..aku tahu dia touching sebab aku tak banyak masa untuk diorang. sorry korang.. ! :)

pergi makan rojak .. eja pulak belanja.. and pusing3 cari kedai repair keta..and akhirnya jumpa jugak kedai yang agak berpatutan.. hehe.. inshaAllah esok JGV siap ..:) aku belanja diorg ice blended pulak.. okay.. fair kann ..? hee


ni gambar time gilagila kami..





miss it ..
hopefully eja cepat sembuh
aand dua2 orang ni mula kerja balik..
baru lah boleh belanja aku banyak3 lagi... :D


sila faham, aku student.. mmg suka pow kawan-kawan baik yang dah kerja ..:)
haha.. alasan alasan..

2 comments:

Farihah Ahmad said...

aku pun student jugaakkkkk yaayyyyy ko taleh pow hahahahhhhh *gembira sgt nyahhh ;p

hambaMu said...

hahah.. tapi kita da perjanjian nyahhh ! hahah tunggu ak dtg gmbak yerr.. haha