Monday, May 2, 2011

masa untuk berehat sebentar !


assalamualaikum w.b.t


berakhir paper mkt243,maka berakhir la riwayat semester2 aku... alhamdulillah.. Allah beri aku peluang dan kesempatan untuk aku habis semester 2 ni.. inshaAllah dengan jayanya.. hehe
tak plan apa2 lagi untuk cuti sem ni.. tapi rasanya haruss la buat something yang mendatangkan hasil yang berquality.. bukan mendatangkan penambahan 'kg' haha...
tapi apa ehh .. part time job cam susah je.. sbb cuti 3 minggu je..takpe2.. yg tu kemudian pikir..

semalam , tgk movie THOR dengan sahabat baik.. bayu,khai,arif n bote.. survey punya survey. available kat VIVA , cheras je.. VIVA ni mall baru kot.. so tak ramai sangat..




cerita ni best n hebat.. CGI dia terbaik..! even aku tido je dalam cinema tuh.. ehe.. yela..abis exam terus keluar..mana tak letih.. jadi aku sarankan pegi la tgk cite ni.. tak rugi kot..:D
sume ade, cemas, kelakar n sedih... huhu..

terima kasih sahabat terhebat, sebab sanggup bersengkang mata ( even mata sume da merah2..haha) kat mcD temankan aku sementara tunggu waktu yang ideal untuk balik rumah banting :D . even korang gurau kasar, even korang mulut jahat , even korang suka buat aku geramm dengan usikan terlampau.. haha tapi aku tau korang BAIK sebenarnya..hadushh terrpuji depan2 pulak.. haha.. takpe2 if korang tak baca entry ni.. ni jadi puji belakang2 ni.. hehe :D..[lupa pulak nk amik gambo kome sume kalau tak mesti leh tepek kat blog ni.]

nnt kalau ade masa .. boleh la aku update entry secara marathon.. cerita segala peristiwa sepanjang semester 2.. inshaAllah ye.. :)

2 comments:

Farihah Ahmad said...

wahhh die hebat gile. tido pon leh wat review pilem tsebut!!

hambaMu said...

haha.. takde la review sgt pon..
itu pon pas abeh movie tu , borak ngan membe2 balik. haha
farihah.. u should watch it.. best gilaa. :D