Saturday, May 21, 2011

upcoming days!

Assalamualaikum...

nervousnya dalam hati Allah sahaja tahu.. 5 days to go.. result kuar...
tapi apa pun yang keluar nnt.. inshaAllah , aku redha.... kalau baik, baiklah.. kalau sebaliknya, mesti ada sesuatu yang Allah tuliskan.. usaha terakhir aku, Doa.. setiap kali.. moga dapat yang terbaik..aku percaya, Allah sentiasa mendengar doa hambaNya.. if not now , satu hari nnt.. mesti dimakbulkan.. inshaAllah...:)

ade berapa hari je lagi.. cuti will end ! fuhh. mula2 cuti rasa boring.. tapi nak start balik ni. mak aih..biasa laa kan.. tapi i know.kejap je.. dah balik bangi nnt .. mmg hilang dah 'rasa' ni.. macam2 perancangan untuk sem depan... hopefully , sem 3 akan lagi baik dari sebelumnya..yeap.. it should be!.. tomorrow must be better than today right ?





8 comments:

Farihah Ahmad said...

good luck :)


dok cuti2, sila mkn. sumpah best :D

Anonymous said...

smgt lbey bdk ni! kah kah kah

ekiN!! said...

@farihah.. hari2 duk makan.. perut dah taknak terima dah..haha

ekiN!! said...

heyp anonymous~ mcam kenal je gelak ko ni.. hahaha

haruslah semangat :p

Anonymous said...

ekin, tolonglah jgn ikut nasihat cik farihah tu... nnt makin bnyak pokok tumbang kt bangi ni... hahaha

ekiN!! said...

ishhh... aku macam dah kenal pasti dah sape ko nih...ini mesti antara 4 orang ni.. grr.. haha

AHMAD FAUZE said...

saya mcm sokong... haha

ekiN!! said...

dah dtg dah geng diaa..